Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до списку

Звіт голови Нижньовербізької сільської ради Ярослава М’якущака за 2022 рік.

18.05.2023

Звіт

голови Нижньовербізької сільської ради

 Ярослава М’якущака за 2022рік

 І. Загальна характеристика виконання бюджету Нижньовербізької сільської територіальної громади

До складу Нижньовербізької сільської територіальної громади увійшло 6 населених пунктів: с.Верхній Вербіж, с.Великий Ключів, с.Мишин, с.Нижній Вербіж, с.Ковалівка, с.Спас.

Населення громади, за статистичними даними, станом на 01.01.2022 року складає 13028 осіб.

За 2022 рік до бюджету Нижньовербізької сільської територіальної громади надійшло (без урахування міжбюджетних трансфертів) 24,773 млн.грн. доходів загального та спеціального фондів, що складає 98,3 відс. до плану з урахуванням змін на 2022 рік, у тому числі:

  • доходів загального фонду зараховано – 22,632 млн.грн., або 97,4 відс. до плану з урахуванням змін на 2022 рік;
  • доходів спеціального фонду зараховано – 2,141 млн.грн., або 109,3 відс. до плану з урахуванням змін на 2022 рік.

Кредиторська заборгованість по доходах загального фонду станом на 01.01.2023 року відсутня.

Кредиторська заборгованість по доходах спеціального фонду станом на 01.01.2023 року складає 9,1 тис. грн.

Дебіторська заборгованість по доходах загального фонду станом на 01.01.2023 року відсутня.

Дебіторська заборгованість по доходах спеціального фонду станом на 01.01.2023 року складає 33,2 тис. грн.

По видатках загального фонду бюджет Нижньовербізької сільської територіальної громади за 2022 рік виконаний на 92,4 відсотка до плану з урахуванням змін на 2022 рік. (призначено по бюджету на рік з урахуванням змін 92,918 млн.грн., використано протягом звітного періоду 85,897 млн.грн.).

Кредиторська заборгованість по видатках загального фонду за рахунок коштів місцевого бюджету станом на 01.01.2023 року складає 97,5 тис. грн., в тому числі 0,3 тис. грн. прострочена кредиторська заборгованість.

Кредиторська заборгованість по видатках спеціального фонду за рахунок коштів місцевого бюджету станом на 01.01.2023 року складає 312,5 тис. грн.

Дебіторська заборгованість по видатках загального фонду за рахунок коштів місцевого бюджету станом на 01.01.2023 року складає 481,7 тис. грн.

Дебіторська заборгованість по видатках спеціального фонду за рахунок коштів місцевого бюджету станом на 01.01.2023 року відсутня.

По видатках спеціального фонду бюджет Нижньовербізької сільської територіальної громади за 2022 рік виконаний на 73,0 відс. (призначено по бюджету на рік з урахуванням змін 4,308 млн.грн., використано протягом звітного періоду 3,144 млн. грн.).

ІІ. Показники соціально – економічного розвитку об’єднаної територіальної громади

Протягом 2022 року вживалися необхідні заходи щодо впровадження економічних реформ у Нижньовербізькій сільській територіальній громаді, забезпечення його комплексного розвитку, належного життєвого рівня населення та збереження стабільної суспільно-політичної ситуації.

Промисловий комплекс

У 2022 році не було росту промислового потенціалу Нижньовербізької сільської територіальної громади. Основним видом діяльності, яким займаються підприємства та фізичні особи – підприємці, розташовані на території громади є торгівля.  

Інвестиційна та зовнішньоекономічна діяльність

Інвестиційна та зовнішньоекономічна діяльність у 2022 році не проводилась.

Нижньовербізька сільська рада є переможцем другого раунду Програми USAID (Агентство США з міжнародного розвитку) «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE). Глобал Комьюнітіз (Global Communities) виконує проект Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE). Програма DOBRE спрямує більшу частку технічної та фінансової допомоги на місцевий рівень, зокрема створюючи умови для територіальних громад краще управляти ресурсами, підвищити якість комунальних послуг, стимулювати місцеву економіку та підвищити залученість громадян.

Сфера торгівлі

На території Нижньовербізької сільської територіальної громади підприємницькою діяльністю займаються 295 фізичні особи – підприємці. Види діяльності підприємницької діяльності та кількість найманих працівників відображено у таблиці.

ПІБ

Вид діяльності

Найма-них осіб

Туліка К.Д.

М’ясо-переробна галузь

6

Ласійчук Я.К.

М’ясо-переробна галузь

4

Луцак І.В.

Торгівля будматеріали

3

Остяк В.П.

Торгівля меблі

4

Шургалюк І.П.

Торгівля побутової техніки

4

Марущак Д.В.

Торгівля

6

Олексюк Т.Д.

Торгівля продукти

2

Микитюк Ю.В.

торгівля

4

Куник Д.В.

СТО

2

Вацик А.Д.

торгівля

1

Сіранюк Г.І.

торгівля

1

М’якущак М.М.

Виробництво тротуарної плитки

4

Капуляк В.В.

послуги

1

Обушак О.Ф.

торгівля

1

Халус Л.М.

торгівля

1

Стефак Г.В.

торгівля

1

Павлюк Г.В.

торгівля

1

Оплата праці та ринок праці

Станом на 01.01.2023 року заборгованість із виплати заробітної плати на підприємствах Нижньовербізької сільської територіальної громади відсутня.

В громаді створений сприятливий бізнес – клімат для початку ведення підприємницької діяльності.

Населення

Зберігається негативна тенденція з демографією. Чисельність наявного населення Нижньовербізької сільської територіальної громади станом на 01.01.2021 року становила 13189 осіб, а станом на 01.01.2022 року – 13028 осіб, що на 161 осіб менше.

ІІІ. Доходи

За 2022 рік до бюджету Нижньовербізької сільської територіальної громади поступило доходів загального та спеціального фондів (без урахування міжбюджетних трансфертів) у сумі 24773,9 тис. грн., що на 431,1 тис. грн., або 1,8 відс. більше порівняно з попереднім роком. Виконання уточнених планових показників складає 98,3 відсотка.

Доходів загального фонду надійшло 22632,5 тис. грн., що на 629,7 тис. грн. більше у порівнянні з 2021 роком. Уточнені планові показники виконано на 97,4 відсотка.

Виконання бюджету Нижньовербізької сільської територіальної громади в розрізі податків і зборів характеризується наступним

Податок на доходи фізичних осіб продовжує зберігати позицію найвагомішого за обсягом джерела дохідної частини бюджету Нижньовербізької сільської територіальної громади, його частка від усіх надходжень загального фонду складає 61,2 відсотка. За 2022 рік надійшло до бюджету Нижньовербізької сільської територіальної громади цього податку 13846,5 тис. грн., при плані з урахуванням змін 12506,5 тис. грн., що складає 110,7 відс. до уточненого плану (+ 1340,0 тис. грн.).

Найбільші бюджетоутворюючі підприємства та установи Нижньовербізької сільської  територіальної громади

Назва підприємств, установи

Надходження податку на доходи фізичних осіб

(у відрахуваннях),

тис. грн.

Питома вага в загальній сумі надходжень, %

Нижньовербізька сільська рада

1883,6

13,6

ДП «Коломийський лісгосп»

1390,1

10,0

Нижньовербізький ліцей

1159,1

8,4

Великоключівський ліцей

932,7

6,7

КНП «ЦПМСД Нижньовербізької сільської ради»

815,1

5,9

 

13846,5

100,0

Аналіз в розрізі основних джерел надходжень:

  • єдиний податок є другим за обсягом джерелом наповнення загального фонду бюджету Нижньовербізької сільської територіальної громади, питома вага якого у загальному обсязі складає 20,5 відсотка. У 2022 році надходження цього податку склали 4642,9 тис. грн., що на 1900,7 тис. грн., або 30,0 відс. менше минулого року. Виконання уточнених планових показників на звітний період складає 76,1 відс. (- 1459,9 тис. грн);
  • плата за землю займає третю позицію. Питома вага податку, у загальному обсязі надходжень, складає 6,9 відсотка. У 2022 році надходження цього податку склали 1566,2 тис. грн., що на 108,8 тис. грн. менше минулого року. Виконання уточнених планових показників на звітний період складає 85,8 відс. (- 258,8 тис. грн);
  • податок на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки зараховано 1416,3 тис. грн., при уточненому плані 1466,6 тис. грн., що складає 96,6 відс. до уточненого плану. Зазначений податок займає четверту позицію до загальної суми надходжень та складає 6,3 відсотка.
  • акцизний  податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (пиво, алкогольні напої, тютюнові вироби, нафтопродукти та інше паливо) займає п’яту позицію. Питома вага податку, у загальному обсязі надходжень, складає 2,5 відсотка. Надійшло цього податку 560,4 тис. грн., при уточненому плані 799,1 тис. грн., що складає 70,1 відс. до плану;

До спеціального фонду бюджету Нижньовербізької сільської територіальної громади (без врахування міжбюджетних трансфертів) надійшло 2141,4 тис. грн., що складає 109,3 відс. до уточненого плану на 2022 рік. Найбільшу питому вагу у складі доходів спеціального фонду займають власні надходження бюджетних установ – 92,7 відс. (1984,8 тис. грн.).

IV. Видатки та заборгованість

По видатках загального фонду бюджет Нижньовербізької сільської територіальної громади за 2022 рік виконаний на 92,4 відсотка до уточненого річного призначення, або недовиконано на 7021,9 тис. грн. (призначено по бюджету на рік з урахуванням змін 92918,9 тис. грн., використано протягом звітного періоду 85897,0 тис. грн.).

Виконання бюджету Нижньовербізької сільської територіальної громади за 2022 рік в розрізі галузей є наступним:

Органи місцевого самоврядування

В 2022 році за бюджетною програмою 0110150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад» на утримання сільської ради по загальному фонду використано 10360,5 тис. грн., при плані з урахуванням змін 10580,7 тис. грн., що складає 97,9 відс. (недовикористано – 220,2 тис. грн.).

По коду 2111 «Заробітна плата» при уточненому плані на рік 7875,6 тис. грн. кошти використано на суму 7875,0 тис. грн., що складає 100,0 відс. до уточненого призначення.

Відповідно по коду 2120 «Нарахування на оплату праці» при уточненому плані 1702,8 тис. грн., використано 1699,0 тис. грн., тобто кошти освоєно на 99,8  відсотка.

По коду 2270 «Оплата комунальних послуг та енергоносіїв» при уточненому кошторисному призначенні 643,4 тис. грн., використано кошти в сумі 471,2 тис. грн., або недовикористано 172,2 тис. грн., в зв’язку з економією споживання енергоносіїв в натуральних показниках та проведених тендерних процедур закупівлі.

По коду 2282 «Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку» здійснено видатки на суму 0,6 тис. грн., в тому числі за навчання «Правила безпеки систем газопостачання».

По спеціальному фонду за бюджетною програмою 0110150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад» при уточненому плані 282,5 тис. грн., використано 169,5 тис. грн.

Кредиторська заборгованість по сільській раді станом на 01.01.2023 рік складає 2,5 тис. грн.

Дебіторська заборгованість станом на 01.01.2023 рік складає 88,4 тис. грн. по попередній оплаті за природний газ.

В 2022 році за бюджетною програмою 3710160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах» на утримання фінансового відділу Нижньовербізької сільської ради по загальному фонду використано 1060,2 тис. грн., при плані з урахуванням змін 1084,8 тис. грн., що складає 97,7 відс. (недовикористано – 24,6 тис. грн.).

По коду 2111 «Заробітна плата» при уточненому плані на рік 841,9 тис. грн. кошти використано на суму 841,8 тис. грн., що складає 100,0 відс. до уточненого призначення.

Відповідно по коду 2120 «Нарахування на оплату праці» при уточненому плані 186,9 тис. грн., використано 186,8 тис. грн., тобто кошти освоєно на 100,0  відсотка.

Кредиторська заборгованість по фінансовому відділі Нижньовербізької сільської ради станом на 01.01.2023 року складає 14,5 тис. грн.

По бюджетній програмі 0110180 «Інша діяльність у сфері державного управління» здійснено видатків на суму 220,1 тис. грн., при плані на рік з врахуванням змін 237,2 тис. грн. Вказані видатки здійснено на виконання Програми розвитку місцевого самоврядування в Нижньовербізькій сільській територіальній громаді на 2018-2022 роки.

Освіта

Фінансування установ освіти у 2022 році здійснювалося за рахунок коштів освітньої субвенції з державного бюджету, дотації з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету та коштів бюджету Нижньовербізької сільської територіальної громади.

На утримання установ освіти Нижньовербізької сільської територіальної громади по загальному фонду у 2022 році використано 64206,0 тис. грн., при уточненому плані 67954,7 тис. грн., що складає 94,5 відсотка.

По бюджетній програмі 0111010 «Надання дошкільної освіти» по загальному фонді використано 6136,9 тис. грн., при плані на рік з врахуванням змін 6795,0 тис. грн.

По коду 2111 «Заробітна плата» використано 4502,4 грн. при річному уточненому призначенні 4504,1 тис. грн., що складає 99,9 відсотка.

Відповідно по коду 2120 «Нарахування на оплату праці» при уточненому призначенні 1048,1 тис. грн. використано 1046,1 тис. грн.

Кредиторська заборгованість з виплати заробітної плати працівникам установ дошкільної освіти станом на 01.01.2023 року відсутня.

На придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів використано 0,0 тис. грн., при плані на рік з урахуванням змін 6,4 тис. грн. Кошти невикористано у зв’язку з відсутністю у продажі необхідних медикаментів та медичного інвентарю.

На харчування дітей закладів дошкільної освіти (КЕКВ 2230) використано 128,1 тис. грн., при уточненому річному призначенні 344,4 тис. грн., що складає 37,2 відсоток. Кошти недовикористано на суму 216,3 тис. грн. в зв’язку з згортанням груп протягом року в дитячих дошкільних закладах та тимчасовим закриттям дитячих садків, із введенням карантинних обмежень та військовою агресією російської федерації проти України.

Кредиторська заборгованість по харчуванню дітей станом на 01.01.2023 року відсутня.

На оплату комунальних послуг та енергоносіїв установами дошкільної освіти (КЕКВ 2270) у звітному періоді використано 282,6 тис грн. при уточненому призначенні 444,2 тис. грн., що складає 63,6 відсотка. Кошти недовикористано в зв’язку з економією споживання енергоносіїв в натуральних показниках та введенням карантинних обмежень. Кредиторська заборгованість за спожиті енергоносії  станом на 01.01.2023 року відсутня. Дебіторська заборгованість станом на 01.01.2023 рік складає 27,5 тис. грн. по попередній оплаті за природний газ.

Видатки по спеціальному фонду по установах дошкільної освіти склали 210,0 тис. грн., при уточненому плані 255,6 тис. грн., або 82,2 відсотка.

По коду 2230 «Продукти харчування» за рахунок батьківської плата за перебування дітей у дошкільних закладах використано 96,5 тис. грн., при уточненому плані 142,1 тис. грн., що складає 67,9 відс. до плану.

Недовикористано 45,6 тис. грн. в зв’язку із згортання груп у дитячих дошкільних закладах, із введенням карантинних обмежень та військовою агресією російської федерації проти України.

На проведення капітальних видатків установами дошкільної освіти за рахунок коштів сільського бюджетів (КЕКВ 3000) при уточненому призначенні на рік 99,0 тис. грн. використано 99,0 тис. грн., а саме придбано обладнання і предмети довгострокового користування на суму 99,0 тис. грн.

По бюджетній програмі 0111021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти» по загальному фонді використано 15767,9 тис. грн., при плані на рік з врахуванням змін 16493,6 тис. грн.

По коду 2111 «Заробітна плата» використано 8694,9 грн. при річному уточненому призначенні 9067,8 тис. грн., що складає 95,9 відсотка.

Відповідно по коду 2120 «Нарахування на оплату праці» при уточненому призначенні 2167,7 тис. грн. використано 1905,7 тис. грн., що складає 87,9 відсотка.

Кредиторська заборгованість з виплати заробітної плати працівникам закладів загальної середньої освіти станом на 01.01.2023 року відсутня.

На придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів використано 15,0 тис. грн., при плані на рік з урахуванням змін 21,6 тис. грн. Кошти невикористано на суму 6,6 тис. грн. в зв’язку з відсутністю у продажі необхідних медикаментів та медичного інвентарю.

На харчування дітей закладів загальної середньої освіти (КЕКВ 2230) використано 566,2 тис. грн., при уточненому річному призначенні 1046,1 тис. грн., що складає 54,1 відсоток. Кошти недовикористано на суму 479,9 тис. грн. в зв’язку з невідвідуванням учнями закладів загальної середньої освіти з поважних причин, із введенням карантинних обмежень та військовою агресією російської федерації проти України.  

Кредиторська заборгованість по харчуванню учнів станом на 01.01.2023 року відсутня.

На оплату комунальних послуг та енергоносіїв установами освіти (КЕКВ 2270) у звітному періоді використано 3187,8 тис грн. при уточненому призначенні 4641,7 тис. грн., що складає 68,7 відсотка. Кошти недовикористано в зв’язку з економією споживання енергоносіїв в натуральних показниках та введенням карантинних обмежень та військовою агресією російської федерації проти України. Кредиторська заборгованість за спожиті енергоносії  станом на 01.01.2023 року відсутня. Дебіторська заборгованість станом на 01.01.2023 рік складає 301,3 тис. грн. по попередній оплаті за природний газ.

Кредиторська заборгованість станом на 01.01.2023 рік складає 9,5 тис. грн., в тому числі 0,3 тис. грн. – прострочена.

Видатки по спеціальному фонду по закладах загальної середньої освіти склали 601,1 тис. грн., при уточненому плані 609,5 тис. грн., або 98,6 відсотка.

По коду 2230 «Продукти харчування» використано 52,4 тис. грн., при уточненому плані 55,1 тис. грн., що складає 95,2 відс. до плану.

На проведення капітальних видатків установами освіти за рахунок коштів обласного, сільського бюджетів (КЕКВ 3000) при уточненому призначенні на рік 516,9 тис. грн. використано 516,2 тис. грн., зокрема придбано обладнання і предмети довгострокового користування на суму 516,2 тис. грн.

По бюджетній програмі 0111031 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти» по загальному фонді використано 35844,9 тис. грн., при плані на рік з врахуванням змін 35846,7 тис. грн.

По коду 2111 «Заробітна плата» використано 29449,0 грн. при річному уточненому призначенні 29449,5 тис. грн., що складає 100,0 відсотка.

Відповідно по коду 2120 «Нарахування на оплату праці» при уточненому призначенні 6397,2 тис. грн. використано 6395,9 тис. грн., що складає 100,0 відсотка.

Кредиторська заборгованість з виплати заробітної плати працівникам закладів загальної середньої освіти станом на 01.01.2023 року відсутня.

По бюджетній програмі 0111061 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти» по загальному фонді використано 3857,3 тис. грн., при плані на рік з врахуванням змін 3857,3 тис. грн.

По коду 2111 «Заробітна плата» використано 2723,9 грн. при річному уточненому призначенні 2723,9 тис. грн., що складає 100 відсотків.

Відповідно по коду 2120 «Нарахування на оплату праці» при уточненому призначенні 514,0 тис. грн. використано 514,0 тис. грн., що складає 100,0 відсотка.

Кредиторська заборгованість з виплати заробітної плати працівникам закладів загальної середньої освіти станом на 01.01.2023 року відсутня.

По бюджетній програмі 0111070 «Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми» по загальному фонді використано 333,0 тис. грн., при плані на рік з врахуванням змін 438,3 тис. грн.

По коду 2111 «Заробітна плата» використано 275,9 грн. при річному уточненому призначенні 362,7 тис. грн., що складає 76,1 відсотка.

Відповідно по коду 2120 «Нарахування на оплату праці» при уточненому призначенні 75,6 тис. грн. використано 57,1 тис. грн., що складає 75,5 відсотка.

Основною причиною невикористання видатків по заробітній платі і нарахуваннях на оплату праці є наявність вакантних посад.

Кредиторська заборгованість з виплати заробітної плати працівникам, що здійснюють заходи із позашкільної освіти з дітьми, станом на 01.01.2023 року відсутня.

По бюджетній програмі 0111080 «Надання спеціалізованої освіти мистецькими школами» по загальному фонді використано 2115,6 тис. грн., при плані на рік з врахуванням змін 2248,7 тис. грн.

По коду 2111 «Заробітна плата» використано 1619,8 грн. при річному уточненому призначенні 1705,7 тис. грн., що складає 95,0 відсотка.

Відповідно по коду 2120 «Нарахування на оплату праці» при уточненому плані 378,9 тис. грн. використано 363,7 тис. грн., що складає 96,0 відсотка.

Кредиторська заборгованість з виплати заробітної плати працівникам станом на 01.01.2023 року відсутня.

На оплату комунальних послуг та енергоносіїв дитячої школи мистецтв (КЕКВ 2270) у звітному періоді використано 119,0 тис грн. при уточненому призначенні 130,1 тис. грн., що складає 91,5 відсотка. Кошти недовикористано в зв’язку з економією споживання енергоносіїв в натуральних показниках та введенням карантинних обмежень. Кредиторська заборгованість за спожиті енергоносії  станом на 01.01.2023 року відсутня. Дебіторська заборгованість станом на 01.01.2023 рік складає 13,2 тис. грн. по попередній оплаті за природний газ.

Видатки по спеціальному фонду по дитячій школі мистецтв склали 209,8 тис. грн., при уточненому плані 212,0 тис. грн., або 99,0 відсотка.

По коду 2111 «Заробітна плата» використано 172,0 грн. при річному уточненому призначенні 173,0 тис. грн., що складає 99,4 відсотка.

Відповідно по коду 2120 «Нарахування на оплату праці» при уточненому плані 39,0 тис. грн. використано 37,8 тис. грн., що складає 97,0 відсотка.

По бюджетній програмі 0111120 «Підвищення кваліфікації, перепідготовка кадрів закладами післядипломної освіти» по загальному фонді використано 5,7 тис. грн., при плані на рік з врахуванням змін 51,0 тис. грн. Видатки не використані, у зв’язку із введенням карантинних обмежень та військовою агресією російської федерації проти України.

По бюджетній програмі 0111142 «Інші програми та заходи у сфері освіти» по загальному фонді використано 41,1 тис. грн., при плані на рік з врахуванням змін 70,9 тис. грн. Видатки не використані, у зв’язку із введенням карантинних обмежень

Вказані видатки здійснено на виконання Програми розвитку освіти Нижньовербізької сільської територіальної громади на 2018-2023 роки.

По бюджетній програмі 0111200 «Надання освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами» по загальному фонді використано 46,8 тис. грн., при плані на рік з врахуванням змін 64,9 тис. грн.

По коду 2111 «Заробітна плата» використано 38,3 грн. при річному уточненому призначенні 53,2 тис. грн., що складає 72,0 відсотка.

Відповідно по коду 2120 «Нарахування на оплату праці» при уточненому призначенні 11,7 тис. грн. використано 8,5 тис. грн., що складає 72,6 відсотка.

Основною причиною невикористання видатків по заробітній платі і нарахуваннях на оплату праці це введення карантинних обмежень.

Кредиторська заборгованість станом на 01.01.2023 року відсутня.

По бюджетній програмі 0111210 «Надання освіти за рахунок залишку коштів за субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами» по загальному фонді використано 56,9 тис. грн., при плані на рік з врахуванням змін 88,3 тис. грн.

По коду 2111 «Заробітна плата» використано 46,6 грн. при річному уточненому призначенні 72,4 тис. грн., що складає 64,4 відсотка.

Відповідно по коду 2120 «Нарахування на оплату праці» при уточненому призначенні 15,9 тис. грн. використано 10,2 тис. грн., що складає на 64,4 відсотка.

Основною причиною невикористання видатків по заробітній платі і нарахуваннях на оплату праці це введення карантинних обмежень.

Кредиторська заборгованість станом на 01.01.2023 року відсутня.

Охорона здоров’я

В 2022 році по бюджетній програмі 0112111 «Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги» на утримання КНП «Центр ПМСД Нижньовербізької сільської ради» по загальному фонду використано 533,4 тис. грн., при плані з урахуванням змін 628,2 тис. грн., що складає 84,9 відс. (недовикористано – 94,8 тис. грн.).

По коду 2270 «Оплата комунальних послуг та енергоносіїв» при уточненому кошторисному призначенні 426,2 тис. грн., використано кошти в сумі 359,2 тис. грн., або недовикористано 67,0 тис. грн., в зв’язку з економією споживання енергоносіїв в натуральних показниках та введенням карантинних обмежень.

Кредиторська заборгованість за спожиті енергоносії  станом на 01.01.2023 року відсутня.

Дебіторська заборгованість станом на 01.01.2023 року складає 43,0 тис. грн. по попередній оплаті за природний газ.

По коду 2730 «Інші виплати населенню» при уточненому кошторисному призначенні 182,0 тис. грн., використано кошти в сумі 175,9 тис. грн., або недовикористано 6,1 тис. грн.

По всіх інших кодах економічної класифікації кошти використані в межах річних уточнених кошторисних призначень.

По спеціальному фонду при уточненому плані 130,0 тис. грн. використано 111,6 тис. грн., що складає 85,8 відсотка.

За рахунок зазначених коштів фінансувалися капітальні видатки.

На проведення капітальних видатків (КЕКВ 3000) при уточненому призначенні на рік 130,0 тис. грн., використано 111,6 тис. грн., на придбано обладнання і предмети довгострокового користування (КЕКВ 3110).

Вказані видатки здійснено на виконання Програми підтримки та розвитку установ первинної медико-санітарної допомоги.

Кредиторська заборгованість по установі станом на 01.01.2023 року відсутня.

По бюджетній програмі 0112142 «Програми і централізовані заходи боротьби з туберкульозом» при плані на рік з врахуванням змін 20,0 тис. грн., використано 0,0 тис. грн. У зв’язку із карантинними обмеженнями, не проводилась вакцинація від туберкульозу.

По бюджетній програмі 0112152 «Інші програми та заходи у сфері охорони здоров’я» при плані на рік з врахуванням змін 298,0 тис. грн., використано 250,0 тис. грн.

Соціальний захист

Кошти на фінансування видатків по соціальному захисту населення за 2022 рік освоєні на 71,8 відсотка (уточнений план на рік 1719,1 тис. грн., освоєно 1233,7 тис. грн.).

По бюджетній програмі 0113032 «Надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв’язку» по загальному фонді використано 4,7 тис. грн., при плані на рік з врахуванням змін 8,0 тис. грн. Вказані видатки здійснено на виконання Комплексної програми соціального захисту та підтримки населення, яке проживає у населених пунктах Нижньовербізької сільської територіальної громади на 2021-2024 роки.

По бюджетній програмі 0113050 «Пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» по загальному фонді використано 6,9 тис. грн., при плані на рік з врахуванням змін 7,4 тис. грн.

По бюджетній програмі 0113160 «Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги» по загальному фонді використано 74,9 тис. грн., при плані на рік з врахуванням змін 90,0 тис. грн. Вказані видатки здійснено на виконання Комплексної програми соціального захисту та підтримки населення, яке проживає у населених пунктах Нижньовербізької сільської територіальної громади на 2021-2024 роки.

По бюджетній програмі 0113180 «Надання пільг населенню (крім ветеранів війни і праці, військової служби, органів внутрішніх справ та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) на оплату житлово-комунальних послуг» по загальному фонді використано 80,3 тис. грн., при плані на рік з врахуванням змін 92,0 тис. грн. Вказані видатки здійснено на виконання Комплексної програми соціального захисту та підтримки населення, яке проживає у населених пунктах Нижньовербізької сільської територіальної громади на 2021-2024 роки.

По бюджетній програмі 0113241 «Забезпечення діяльності інших закладів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення» по загальному фонді використано 610,2 тис. грн., при плані на рік з врахуванням змін 863,4 тис. грн.

По коду 2111 «Заробітна плата» використано 497,2 грн. при річному уточненому призначенні 635,7 тис. грн., що складає на 78,2 відсотка.

Відповідно по коду 2120 «Нарахування на оплату праці» при уточненому плані 139,9 тис. грн. використано 111,7 тис. грн., що складає на 79,8 відсотка.

Кредиторська заборгованість з виплати заробітної плати працівникам станом на 01.01.2023 року відсутня.

По бюджетній програмі 0113242 «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення» по загальному фонді використано 456,6 тис. грн., при плані на рік з врахуванням змін 545,7 тис. грн. Вказані видатки здійснено на виконання Комплексної програми соціального захисту та підтримки населення, яке проживає у населених пунктах Нижньовербізької сільської ради на 2021-2024 роки.

Культура і мистецтво

Фінансування установ культури та мистецтва у 2022 році здійснювалося за рахунок коштів обласного бюджету та бюджету Нижньовербізької сільської територіальної громади.

На утримання установ культури та мистецтва Нижньовербізької сільської територіальної громади по загальному фонду у 2022 році використано 2166,5 тис. грн., при уточненому плані 2950,9 тис. грн., що складає на 73,4 відсотка.

По бюджетній програмі 0114030 «Забезпечення діяльності бібліотек» по загальному фонді використано 350,9 тис. грн., при плані на рік з врахуванням змін 585,5 тис. грн.

По коду 2111 «Заробітна плата» використано 268,8 грн. при річному уточненому призначенні 393,1 тис. грн., що складає на 68,4 відсотка.

Відповідно по коду 2120 «Нарахування на оплату праці» при уточненому призначенні 121,1 тис. грн. використано 66,3 тис. грн., що складає 54,8 відсотка.

Основною причиною невикористання видатків по заробітній платі і нарахуваннях на оплату праці є наявність вакантних посад.

Кредиторська заборгованість з виплати заробітної плати працівникам установ станом на 01.01.2023 року відсутня.

На оплату комунальних послуг та енергоносіїв установами освіти (КЕКВ 2270) у звітному періоді використано 15,0 тис грн. при уточненому призначенні 33,8 тис. грн., що складає 44,4 відсотка. Кошти недовикористано в зв’язку з економією споживання енергоносіїв в натуральних показниках та введенням карантинних обмежень. Кредиторська заборгованість за спожиті енергоносії  станом на 01.01.2023 року відсутня. Дебіторська заборгованість станом на 01.01.2023 рік складає 3,3 тис. грн. по попередній оплаті за природний газ.

По бюджетній програмі 0114060 «Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів» по загальному фонді використано 1797,2 тис. грн., при плані на рік з врахуванням змін 2330,4 тис. грн.

По коду 2111 «Заробітна плата» використано 1388,8 тис. грн. при річному уточненому призначенні 1675,9 тис. грн., що складає 82,9 відсотка.

Відповідно по коду 2120 «Нарахування на оплату праці» при уточненому призначенні 467,3 тис. грн. використано 337,2 тис. грн., що складає 72,2 відсотка.

Основною причиною невикористання видатків по заробітній платі і нарахуваннях на оплату праці є наявність вакантних посад.

Кредиторська заборгованість з виплати заробітної плати працівникам установ станом на 01.01.2023 року відсутня.

На оплату комунальних послуг та енергоносіїв установами освіти (КЕКВ 2270) у звітному періоді використано 62,4 тис грн. при уточненому призначенні 145,2 тис. грн., що складає 43,0 відсотка. Кошти недовикористано в зв’язку з економією споживання енергоносіїв в натуральних показниках та введенням карантинних обмежень. Кредиторська заборгованість за спожиті енергоносії  станом на 01.01.2023 року відсутня. Дебіторська заборгованість станом на 01.01.2023 рік складає 5,0 тис. грн. по попередній оплаті за природний газ.

По бюджетній програмі 0114082 «Інші заходи в галузі культури і мистецтва» по загальному фонді використано 18,3 тис. грн., при плані на рік з врахуванням змін 35,0 тис. грн.

Кредиторська заборгованість по спеціальному фонду станом на 01.01.2023 рік складає 312,5 тис. грн.

Фізична культура і спорт

По бюджетній програмі 0115011 «Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з олімпійських видів спорту» на проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з олімпійських видів спорту, з метою покращення матеріально-технічної бази сільських футбольних команд, виділено 30,0 тис. грн. За рахунок зазначених коштів оплачено членський внесок на загальну суму 6,0 тис. грн.

Житлово-комунальне господарство

По бюджетній програмі 0116016 «Впровадження засобів обліку витрат та регулювання споживання води та теплової енергії»  по загальному фонді використано 40,0 тис. грн., при плані на рік з врахуванням змін 40,0 тис. грн.

По бюджетній програмі 0116030 «Організація благоустрою населених пунктів» по загальному фонді використано 933,7 тис. грн., при плані на рік з врахуванням змін 1638,3 тис. грн.

По бюджетній програмі 0116030 «Організація благоустрою населених пунктів»  по спеціальному фонді використано 30,4 тис. грн., при плані на рік з врахуванням змін 168,4 тис. грн.

По бюджетній програмі 0116071 «Відшкодування різниці між розміром ціни (тарифу) на житлово-комунальні послуги, що затверджувалися або погоджувалися рішенням місцевого органу виконавчої влади та органу місцевого самоврядування, та розміром економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво»  по загальному фонді використано 104,5 тис. грн., при плані на рік з врахуванням змін 115,0 тис. грн.

Фінансування видатків по житлово - комунальному господарству проводилося відповідно до прийнятої місцевої програми. За рахунок вищенаведених коштів фінансувалися видатки по освітленню вулиць в населених пунктах, благоустрою територій, ремонтів комунальних доріг.

Транспорт

У 2022 році належна увага приділялася фінансуванню доріг місцевого значення, комунальних доріг населених пунктів.

По бюджетній програмі 0117461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» по загальному фонду на проведення ремонту та утримання доріг використано 12,6 тис. грн., при уточненому плані 230,4 тис. грн., що складає 5,5 відсотка до плану.

Енергоносії

Фактичне споживання енергоносіїв бюджетними установами бюджету Нижньовербізької сільської територіальної громади за 2022 рік (по загальному та спеціальному фондах) складає 4270,3 тис. грн., касові видатки – 4752,0 тис. гривень.

Станом на 01.01.2023 року кредиторська заборгованість по бюджетних установах Нижньовербізької сільської територіальної громади, за використані у 2022 році енергоносії, відсутня.

Станом на 01.01.2023 року дебіторська заборгованість по бюджетних установах Нижньовербізької сільської територіальної громади, за використані у 2022 році енергоносії складає 481,7 тис. грн. за попередню оплату за природний газ.

Фінансування видатків за спожиті енергоносії та інші захищені статті видатків здійснюється в першочерговому порядку. Керівниками бюджетних установ здійснюється постійний контроль за дотриманням лімітів енергоносіїв та його щоденний моніторинг.

Заборгованість

Кредиторська заборгованість по видатках загального фонду за рахунок коштів місцевого бюджету станом на 01.01.2023 року складає 97,5 тис. грн., в тому числі 0,3 тис. грн. прострочена кредиторська заборгованість.

Кредиторська заборгованість по видатках спеціального фонду за рахунок коштів місцевого бюджету станом на 01.01.2023 року складає 312,5 тис. грн.

Дебіторська заборгованість по загальному фонду станом на 01.01.2023 року складає 481,7 тис. грн. (оплата природного газу).

Дебіторська заборгованість по спеціальному фонду станом на 01.01.2023 року складає 33,2 тис. грн. (оренда приміщень, батьківська плата за відвідування ЗДО, ЗЗСО (НВК) та дитячої школи мистецтв).

V. Фінансування

У 2022 році на фінансування видатків загального фонду бюджету Нижньовербізької сільської територіальної громади згідно рішень сільської ради спрямовано вільних залишків на загальну суму 8894,4 тис. грн.

Протягом року сільською радою короткотермінові позики в установах Державної казначейської служби не отримувались.

Залишки коштів на рахунках бюджетних установ та бюджету Нижньовербізької сільської територіальної громади складають 7950,6 тис. грн. з них :

  • по загальному фонду – 6827,1 тис. грн. (в тому числі освітня субвенція з державного бюджету 2,7 тис. грн., субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 76,4 тис. грн.);
  • по  спеціальному фонду – 1123,5 тис. грн.

 

 

Загальний фонд

Спеціальний фонд

Розпис

 

Розпис

 

Бюджет Нижньовербізької сільської ТГ

Доходи -

41053900

71940,96

 

 

 

видатки

9770*

3212010,00

 

 

 

 

 

=-3140069,04

 

 

 

провірочна

 

-3140069,04

 

 

 

різниця

 

-3214010,00

Передано районному, обласному бюджету та бюджету Гвіздецької селищної територіальної громади

 

 

Доходи -

41053600

0,00

 

249563,00

 

видатки

9740*

0,00

 

0,00

 

 

 

=0,00

 

=+249563,00

 

провірочна

 

0,00

 

+249563,00

 

різниця

 

 

 

 

 

 

Протягом року розміщення тимчасово вільних залишків на вкладних рахунках банку не здійснювалося.

VI. Кредитування

          Кредитування з сільського бюджету об’єднаної територіальної громади у 2022 році не проводилось.

VII. Міжбюджетні трансферти

          До загального та спеціального фонду бюджету Нижньовербізької сільської територіальної громади за 2022 рік надійшло з державного бюджету, Івано-Франківського обласного бюджету міжбюджетних трансфертів 65280,6 тис. грн. при уточненому плані 65519,2 тис. грн., в тому числі у вигляді:

  • базової дотації надійшло 24663,2 тис. грн. при плані такому ж плані;
  • дотації з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету надійшло 1164,9 тис. грн. при плані такому ж плані;
  • освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам одержано 35846,7 тис. грн. при такому ж плані;
  • субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами одержано 91,8 тис. грн., при уточненому плані 91,8 тис. грн.;
  • іншої субвенції з обласного бюджету по загальному фонді при уточненому плані 72,4 тис. грн., надійшло 71,9 тис. грн.;
  • субвенції з місцевого бюджету на здійснення природоохоронних заходів при уточненому плані 586,6 тис. грн., надійшло 249,6 тис. грн.;
  • іншої субвенції з обласного бюджету по спеціальному фонді при уточненому плані 0,7 тис. грн., надійшло 0,0 тис. грн.

VIII. Мережа, штати та контингент бюджетних установ

В Нижньовербізькій сільській територіальній громаді на кінець 2022 року функціонує 31 бюджетна установа і в порівнянні з 2021 роком їх кількість не змінилась.

В розрізі галузей мережа характеризується такими показниками:

Органи місцевого самоврядування

В Нижньовербізькій сільській територіальній громаді у 2022 році функціонувала 1 сільська рада та 5 старостинських округів у селах Верхній Вербіж, Великий Ключів, Мишин, Ковалівка та Спас.

Штатна чисельність працівників сільської ради складає 55,0 штатних одиниць. При цьому, фактична чисельність працівників сільської ради  територіальної громади на кінець року складає 48,0 шт.

Рішенням сесії створено фінансовий відділ Нижньовербізької сільської ради зі штатної чисельністю 5,0 шт. од. На кінець 2022 року зайнято 5 шт. од.

Освіта

На кінець звітного періоду в сільській територіальній громаді функціонувало 10 установ освіти, в тому числі: 3 заклади дошкільної освіти, 6 закладів загальної середньої освіти, 1 Нижньовербізька дитяча школа мистецтв.

Загальна фактична штатна чисельність працівників установ освіти на кінець року склала 342,38 одиниць.

Охорона здоров’я

На кінець звітного періоду в сільській територіальній громаді функціонувала 1 установа охорони здоров’я.

Загальна фактична штатна чисельність працівників установ охорони здоров’я на кінець року склала 39,5 одиниць.

Соціальний захист

В Нижньовербізькій сільській територіальній громаді у 2022 році функціонував центр соціального розвитку та підтримки. Штатна чисельність працівників складає 7 шт. од., фактична штатна чисельність на кінець року склала 6 одиниць.

Культура

В Нижньовербізькій сільській територіальній громаді у 2022 році функціонувало 14 установ культури.

Кількість фактично зайнятих посад по установах культури на кінець 2022 року становить 18,0 шт. од.

IX. Інша інформація

Працівниками фінансового відділу Нижньовербізької сільської ради систематично проводився аналіз виконання плану доходів бюджету, виявлялися причини невиконання і зменшення надходжень до бюджету, здійснювався ряд заходів по контролю за правильним витрачанням і збереженням бюджетних коштів. За результатами проведених перевірок направлено доповідні записки керівництву сільської ради.

Звіти про щоквартальне виконання бюджету Нижньовербізької сільської територіальної громади заслуховувалися на сесіях сільської ради та на засіданнях виконавчого комітету сільської ради. За результатами прийняті відповідні розпорядчі документи.

Працівниками фінансового відділу Нижньовербізької сільської ради у 2022 році проведено перевірки правильності складання 96 кошторисів доходів та видатків бюджетних установ. Фактів включення асигнувань, не обумовлених характером діяльності установ і сум не підтверджених розрахунками, не встановлено.

Упродовж  2022 року відділ «Центр надання адміністративних послуг» Нижньовербізької сільської ради надавав різні види послуг:

Всього за 2022 рік відділом «Центр надання адміністративних послуг» надано послуг в кількості  - 2969

1. В частині надання послуг державним реєстратором за 2022 рік:

Протягом 2022 року, крім березня – травня, державним реєстратором забезпечено комплексну державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у кількості – 44 послуги.

Проведено державну реєстрацію прав на нерухоме майно – 276 послуг, з яких:

  • реєстрація права власності на нерухоме майно– 202;
  • реєстрація іншого речового права – 43;
  • надання інформації з реєстру речових прав– 26;
  • внесення змін до записів державного реєстру– 3;
  • відкликання заяви про реєстрацію права власності – 2.

2. В частині надання послуг реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи:

За  2022 рік  надано 478 послуг з реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання /перебування осіб,  яких:

- послуги з реєстрації місця проживання – 216 осіб:

  • в т.ч. зареєстровано місце проживання новонароджених дітей – 56 ос;
  • в т.ч. зареєстровано місце проживання для оформлення першого паспорта громадянина України у формі картки  - 15 ос;
  • в т.ч. зареєстровано місце проживання в межах села з іншої вулиці чи будинку  - 87 ос.;
  • в т.ч. зареєстровано місце проживання іншого села в межах громади - 7 ос.;
  • в т.ч. зареєстровано місце проживання із-за  меж громади– 47 ос.;
  • в т.ч. з тимчасової реєстрації – 4 ос.;
  • з яких - з одночасним зняттям з попереднього місця проживання – 34 особи;

- послуги із зняття з реєстрації місця проживання – 262:

в т. ч.  померлі – 194 ос.;

в т.ч.  згідно заяв, повідомлень та судових рішень – 68 осіб, із яких:

  • вибули за межі громади – 57 ос.;
  • вибули згідно судових рішень – 5 ос;
  • вибулі в інше село в межах громади – 6 ос.

З інших адміністративно-територіальних одиниць України, на протязі 2022 року, надійшло 51 повідомлення про зняття з реєстрації місця проживання особи з нашої громади і реєстрацію за новим місцем проживання.

До інших адміністративно-територіальних одиниць України, на протязі 2021 року направлено 34 повідомлення про зняття з реєстрації місця проживання.

За 2022 рік надано послуг з видачі  довідок про реєстрацію місця проживання дітям до 18 років та громадянам, які мають паспорт громадянина України у формі ІD-картки та про зняття з реєстрації місця проживання в кількості  - 209 та починаючи з липня місяця видано витягів з реєстру територіальної громади в кількості  - 464

Надано послуг з вклеювання фото при досягненні 25- і 45- річного віку до паспорта громадянина України  в кількості  - 40

Надано послуг з внесення до паспорта громадянина України відомостей про перейменування вулиць в населених пунктах Великий Ключів, Верхній Вербіж, Нижній Вербіж, Мишин  в кількості – 13.

Протягом 2022 року до відділу ведення Державного реєстру виборців надано:

  • 8 відомостей про виборців які зареєстрували своє місце проживання;
  • 12 відомостей про громадян України, зареєстрованих за місцем проживання у відповідній адміністративно-територіальній одиниці, яким виповнилось 18 років;
  • 8 відомостей про виборців, які зняті з реєстрації за місцем проживання;
  • 2 уточнених відповідей на запити про виборців.

Відповіді надані  на запити судів  - 23.

   Упродовж цього ж  року надано до Коломийського відділу УДМС:

  • 4 відомості про реєстрацію місця проживання фізичних осіб;
  • 4 відомості про зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб;
  • 5 звітів про реєстрацію та зняття з реєстрації іноземних громадян;
  • 12 повідомлень про державну реєстрацію смерті осіб, документи яких здані.

Упродовж року надано до головного управління  статистики у Івано-Франківській області:

  • 8 інформаційних звітів про декларування/реєстрацію місця проживання осіб;
  • 8 інформаційних звітів про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання осіб.

3. В частині надання послуг з державної реєстрації актів цивільного стану:

Протягом  2022 року видано 168 актів державної реєстрації цивільного стану.

В тому числі:

народження:

зареєстровано народжень: - 11

  • 1- заява про визнання батьківства;
  • видано батькам 11- свідоцтв про народження;
  • складено 11- актових записів про народження.

смерть:

зареєстровано смертей:- 152

  • видано 152- свідоцтв про смерть;
  • складено 152- актових записів про смерть;
  • видано 152- довідок для отримання одноразової допомоги на поховання.

шлюб:

прийнято заяв про державну реєстрацію шлюбу - 5

  • видано 5- свідоцтв про шлюб;
  • сформовано 5 - актових записів про шлюб

До Коломийського міськрайонного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Південно   –  Західного міжрегіонального управління юстиції

 ( м. Івано – Франківськ ) здано: 

12 - звітів про витрачання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану; 

12 - реєстрів бланків свідоцтв, виданих виконавчим комітетом Нижньовербізької сільської ради;

12 -  місячних відомостей державної реєстрації актів цивільного стану;

4. В частині надання послуг соціальної характеру:

Протягом  2022 року надано послуг 811, з яких:

Надано усіх видів соціальних допомог, компенсацій та пільг  в кількості  - 311, в т.ч.:

Державна допомога сім’ям з дітьми:

  • допомога у зв’язку з вагітністю та пологами - 11;
  • допомога при народженні дитини – 6;
  • допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування – 4;
  • допомоги на дітей одиноким матерям – 16;
  • призначення грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» - 6

Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям – 51

Державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю І та ІІ групи - 12

Щомісячна грошова допомога особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу - 18;

Тимчасова державна допомога, коли батько чи мати ухиляється від сплати аліментів – 2.

Надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільги, інші послуги – 185.

Оформлення довідки ВПО (внутрішньо-переміщена особа) – 390;

Про забезпечення санаторно-курортним лікуванням та реабілітаційні послуги дітей з інвалідністю  – 16;

Про забезпечення засобом реабілітації (виплата компенсації) – 57;

Видача посвідчення багатодітних сімей та інвалідів – 37;

5. В частині надання послуг місцевого значення – 209, з яких:

  • надання матеріальної допомоги громадянам:
  • на лікування – 101;
  • у зв’язку з важким матеріальним становищем – 25;
  • як учасникам бойових дій (АТО, ООС, інші) – 22;
  • надання допомоги на поховання деяких категорій громадян – 19;
  • надання дозволу на видалення зелених насаджень – 11;
  • присвоєння адреси об’єкта будівництва та об’єкта нерухомого майна – 21;
  • видача посвідчення громадянина, який проживає, працює(навчається) на території гірського населеного пункту - 5;
  • припинення ведення особистого селянського господарства або вихід з такого господарства – 4;
  • розміщення тимчасових споруд –

Прийнято заяв на розгляд сесії  (земельні місцевого значення) в кількості – 169, з яких:

  • дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки – 42;
  • затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки – 38;
  • дозвіл на виготовлення технічної документації із землеустрою -1;
  • затвердження технічної документації із землеустрою – 29;
  • припинення права користування земельною ділянкою – 17;
  • дозвіл на розроблення проекту детального планування території – 11;
  • затвердження проекту детального планування території – 15;
  • надання земельної ділянки в оренду – 1;
  • затвердження проекту зміни цільового призначення земельної ділянки -4;
  • викуп орендованої земельної ділянки – 1;
  • скарги (погодження без підписів технічних документацій чи проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки) – 4;
  • зміни в рішеннях сесій сільської ради – 2;
  • надання згоди на передачу земельної ділянки в суборенду -

Адміністративні послуги  ДЗК (державного земельного кадастру), які замовляються у офлайн та  онлайн режимі в кількості 88 послуг, з  яких:

  • витяги з державного земельного кадастру – 48;
  • грошова оцінка земельної ділянки – 35;
  • реєстрація земельної ділянки – 2;
  • видача довідки про наявність земельної ділянки – 3;

На віддалених робочих місцях: с.Великий Ключів, с.Мишин, с.Спас, с.Ковалівка  у 2022 році надано послуг в кількості - 5046

 

Сільський голова                                            Ярослав Мякущак

2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше